torsdag 12 mars 2009

Har mött ett bakslag efter det andra. Inte bra, alla saker jag tänkt göra bort idag har blivit framskjutna. Åkte in till stan för att lägga undan ett par byxor till Jeff, lämna in min telefon och träna...vilka saker tror ni blev av? Byxorna, resten sket sig.

Mår verkligen inte bra, och då menar jag inte på något deprimerat vis, utan mer illamående, trött, ont i huvudet dåligt. När jag lagt undan byxorna skulle jag till Nautilus för att träna, men kände att min kropp inte skulle klara av det. Skakade, frös, mådde så pass illa att jag ville spy så insåg att det inte ens var värt ett försök. Nu är jag hemma, mår bättre men inte bra.

Känner att min helg inte kommer bli någon höjdare, inte alls.

Tänkte avsluta detta inlägg med att säga: Jag har noll skol lust, nollnollnollnollnoll. Jag vill verkligen inte gå dit. Vill inte. Orken finns inte längre där. Funkar inte längre att blicka framåt, lov om 5 veckor, men det är 5 veckor för mycket. Jag orkar inte 5 veckor till.

Therese

Inga kommentarer: