torsdag 12 mars 2009

Underligt brev

Kom nyss hem, fann ett brev i lådan. Från Luleå Kommun, vad tusan kan vet vara, var min första tanke....

En påminnelse från biblioteket eftersom Camilla inte lämnat in boken jag lånat som hon sedan lånat av mig. Men det är lugnt, haha. Ja hur som helst så tappade jag nästan hakan när jag läste brevet:

Ni har glömt att lämna tillbaka erat lån i tid.

Observera, NI, hur gammal tror dom jag är? Visste inte att man tilltalade en 17 åring med ni...


Tror ni jag kunnat sova ut idag, nej inte det, har inte ro. Måste lida av nån vitamin brist eller liknande, så trött som jag är. Men jag har verkligen inte tid att sova, massa saker som prioriteras före sömn. Idag kommer jag åka fram och tillbaka som en jojjo, jag ser inte fram emot det. Stan, springa och lägga undan ett par byxor, springa till ungdoms och försöka få tid där, lär få vänta nån timme så tänkte passa på att träna medan. Sedan måste jag tillbaka dit, sedan hem, osv. Till sist måste jag lämna in min älskade telefon, den har dött, är icket längre fungerande. Lovar dom kommer påstå det är mitt fel, har dödat min kärlek. Jag hatar det, hatar att åka fram och tillbaka, springa från buss till buss. Inte konstigt jag blir stressad. Jag vill verkligen sova, jag behöver sova, önskar att jag kunde sova....

Therese

Inga kommentarer: