tisdag 17 februari 2009

Skit

Jag hoppas på att jag snart blir sjuk, eller hoppas är inte rätt ordval men. Om det inte är sjukdom som är i farten, måste det vara nåt annat seriöst fel. Jag är trött hela tiden, och då menar jag inte lite små trött som man kan vara vissa dagar, utan trött, orkar knappt hålla uppe ögonen trött. Jätte jobbigt, och törstig är jag, tror jag dricker flera liter vatten per dag.

Färgkurs idag, inte ens då kunder jag hålla uppe koncentrationen. Halvsov genom hela teorin. Känns inte bra, hoppas det går över snart. Spelar ingen roll om jag sover, är ändå lika trött.

Håller på med plugg nu, vilket går bajs. Hade verkligen behövt träna idag känner jag, har typ käkat 5 bakverk idag. Tror plugget få gå först, hoppas på att tröttheten försvinner så fort jag gjort bort allt sådant. Min puls är högre än vanligt, vilket inte heller verkar positivt.

Min hy är en jävla katastrof också, det gör inte det hela bättre, självförtroendet är nere i botten, om möjligt ännu längre ner än det.

Ärligt talat vill jag bara ge upp just nu.

Therese

Inga kommentarer: