tisdag 17 februari 2009

Fult

Måste berätta något hemskt fult. Tappade bort min ring, som jag förövrigt ärvt av min farmor, för ett tag sedan. Blev nästintill förkrossad, så hittade jag den i min jackficka. Den är nämligen för stor, så den måste ha glidit av. Men sedan så tappade jag bort den ännu en gång, precis därför man inte ska ha förstora ringar. Hur som helst, hittade den för dryga 10 minuter sedan, under kaffebryggen! Hur den har hamnat där förblir ett mysterium.

Alla "kärlekskilon" hamnar på fel ställen. Runt rumpa, höfter, mage. Inget vidare att vara kvinna i detta fallet. Måst ha lagt på minst 2 kilo på rumpan sedan i somras, tar lixom stopp när jeansen ska på. Frustrerande. Hoppas jag hinner få kroppen jag vill ha innan sommaren, verkar tveksamt just nu.

Therese

Inga kommentarer: