måndag 16 februari 2009

Less

Jag är så extremt extremt jätte extremt less på skolan. Var på topp där ett tag, men nu är jag på botten igen, jävla långt ner på botten, längst under havsytan eller liknande. Inget är roligt, inget i skolan är roligt, har svårt att ens ta mig dit på dagarna. Jag är extremt trött helatiden, spelar ingen roll om jag sover. Just nu känner jag att sommarlovet skulle sitta fint.

Ska försöka tvinga mig att plugga hela natten, så har jag gjort bort skiten. Snart kommer även en enorm inlämningsuppgift i psykologin, en hel jävla rapport. Jag är allt annat än taggad. Vill bara krypa ned i något hål och försvinna, långt bort från allt som har med skolan att göra. Självklart tar jag med mina nära och kära, de ska få bo i hålet med mig.

Just nu tvivlar jag kring om jag ska klara av ett tredje år i skolan. Hellre åker jag till nåt u land, jobbar som diskplockare och tjänar 1 kr i timmen.

Therese

Inga kommentarer: