måndag 16 februari 2009

Bajs

Gillar verkligen inte deppdagar, men ibland så kommer dom smygandes. Jag fortsätter med att påminna er om att detta inte är min dag. Jag kommer få sova ensam inatt, det är det värsta jag vet. Sedan sitter jag även och gruvar mig över ledarutbildningen i helg, kommer sova ensam även då. Vill inte ens dit, men vad gör man inte för lite nya erfarenheter? Ser fint ut på cv:t. Skulle hellre ligga hemma och sova hela helgen. Hela veckan, hela livet. Bajs, sitter och skriver engelska nu, det går sakta men säkert framåt, mer sakta än säkert. Men ska försöka ta mig i kragen och skriva klart detta, sen ska jag tametusan krypa ner under täcket och gråta mig till sömns. Överdramatiserar detta en aning, men måste säga att det är precis såhär jag känner för tillfället, för stunden. Det är skönt att få det ur systemet. Ont i nacken har jag också.

Therese

Inga kommentarer: