tisdag 3 februari 2009

Kundmottagning

Vaknade ett antal gånger inatt, illa måeende, näsblod, hosta. Jag är förkyld med stor F. Rinnande näsa, aldrig kul. Hur som helst, hade kundmottagning idag. Permanent, gick bra och snabbt, roligt. Lockarna blev jättefina. Sedan var det bild och form, lekte med lera.

Idag tog jag även beslutet att färga om håret, trots att färgen är fin, så trivs jag bättre i askigt blonda, inte guldiga. Jag och Petra besökte dahls, jag inhandlade luos p 01, för er som vet vad det är, blev även totalförälskad i en silvertoning, även den följde med hem. Får se om jag sätter i den. Promenerade hem, kallt som fan, ingen höjdare.

Jobbigt, har sådär halsont att det irriterar kräkreflexten, måtte det gå över tills imorgon. Lilla salongen från 09.00-18.00.

Blir att spendera natten med min älskade. Jag är kär, och så förbannat lycklig. Kärlek till honom<3

Therese

Inga kommentarer: