torsdag 5 februari 2009

Stuff

Praktik igår, mycket roligt. Blev två klipp och en färg, eller blekning av utväxt. Min andra kund, en ca 20 årig kille, var dock lite gnällig. Satt obekvämt osv, men det är inte jag som konstruerat stolen, ås han fick hålla ut. Bra gick det iaf.





Har insett att jag är extremt stressad, hinner inte med allt jag skulle vilja. Vilket är enormt frustrerande, då gäller det att prioritera. En del grejer jag verkligen vill hinna med, faller bort. Menmen, detta varierar från vecka till vecka, är det lite plugg så hinner jag med allt, men just denna vecka var det inte fallet.





Har färgat om mitt hår, vet inte om jag har skrivit det, har inte koll längre. Blev bättre när jag satte i luon, och ännu bättre när silvertoningen åkte i, vilket var igårkväll. Mindre gult! Kikade just igenom lite bilder, saknar verkligen mitt långa hår. Blir nog att spara igen, så fort det blivit till bröstet ungefär, då blir det mörkt. Tja, eller mörkare. Skulle tro att jag kommer vara mörkhårig i trean. Mitt hår är verkligen trasigt nu, man tror ju att man ska lära sig när man går frisör. Men så är inte faller, man vill bara exprimentera ännu mer. Med olika färgtekniker osv.



Ska spara ut håret, trivs i det jag har nu, men långt är så underbart.

Sitter hos min kära just nu, han är hos tanläkaren. Hade tänkt sova ut, men gick inte som planerat. Få se om han kommer snart, hade iag tänkt städa till lite i hans rum, ni vet pojkar och städning, går inte riktigt ihop. Eller jag ska inte säga så mycket, mitt rum hemma ser ut som ett bombnedslag. Hah. Så Jeffery, läser du detta och ditt rum inte är städat, så kan du ju observera att jag TÄNKT, städa, tanken som räknas. Ska tjäna mig en del pengar idag, klippningar, ska även klippa i helg, så blir klirr i kassan. Är dock hemskt fattig, ska försöka spara till utlandsresan, om den nu blir av.

Therese

Inga kommentarer: