måndag 2 februari 2009

:)

Underbar dag idag, ena glada nyheten efter den andra. Sovmorgon vilket alltid är ett plus, lunch, köttbullar och makaroner! Sedan hantverksteknik, där kom allt det positiva. Fönade vågor idag, gick dåligt till en början, fick verkligen inte till det. Men efter ca 10 minuter, hårt arbete och extremt mycket tålamod, så gick det riktigt bra, då menar jag riktigtriktigt bra. Jätte roligt att se att man själv utvecklas.

Hade öven betygssnack på frisör, vart så enormt jättejätte glad, gick superbra!:)

Fick sluta efter en dryga 5 min på engelskan, fick även veta att vi kommer slippa engelskan på måndagar i tre veckor framöver. Då slutar jag 15.20 istället för 17.00, underbart. Brandlarmet gick idag, lite mysko, tror 2 lr 3 skolor brunnit ner i norrbotten på 3 dagar? Men var ingen fara.

Fick så enormt ont i magen idag, trodde jag skulle avlida, ville avlida. Blev så extremt rädd, inte nu igen? Men det gick över efter någon timmes vila. Nu har jag packat väskan inför morgondagen, snart bär det av mot bussen för att sedan åka vidare till min sjuka karl. ven jag har blivit lite förkyld, men hoppas på att det snart går över.

Kundmottagning imorgon, permanent, bajs, men är hyfsat taggad nu när jag fått så trevliuga nyheter:)

Therese

Inga kommentarer: