onsdag 28 januari 2009

Nervös

Nu börjar jag bli riktigt nervös inför morgondagen, men nervös på ett bra sätt. Ser verkligen fram emot det. Är dock inte säker på om jag kan bli så ljus som jag verkligen vill med ljusfärgningen, en 12.81, eller, är mer frågan om jag kommer få rätt nyans på håret. Får nyansera om inte annat, har dock inte köpt någon sådan. Är starkt emot att sätta blekning i mitt hår, även fast det kanske är det som behövs, för att få det resultatet jag vill ha. Gällande klippningen lutar det åt en klassisk page, utan gradering. Önskar att det vore torsdag idag....

Kan även meddela att jag är klar med psykologin om en sådär 5 minuter, vilket känns otroligt bra. Inget mvg arbete direkt, och jag vet att min lärare förväntar sig det, fick det nämligen i a kursen. Så det känns lite surt, men jag orkar inte lägga ner nå mer tid på det.

Ska till min man och sova om ett par timmar, underbart. Sover absolut bäst med honom, det bästa av allt är att vi kan sova ut imorgon. Jag behöver en redig sovmorgon, skulle kunna stupa just precis denna sekund.

Therese

Inga kommentarer: