onsdag 28 januari 2009

Frisyrvisning

Jag kom igång med plugget igår, snart klar med psykologin, har även engelska och göra. Allt detta ska göras bort ikv!

Idag hade 3:0rns sin frisyrvisning. Vi 2:or var där för att assistera. Började 8. 15, slutade 15.00. Fanns inte direkt något att göra, personligen satt jag mest och åt. Volume mastrade ett hår, sämst arbetsställning hade jag, vilket har resulterat i att jag är helt slut i mina armar, och skakar som tusan, lite läskigt. Måste säga att jag blev rejält imponerade av frisyrerna, otroligt vackra, genomtänkta och något utöver det vanliga. Visningen var helt suverän, bjöd på en hel del överraskningar, så som gymnastik som fick mig att tappa hakan, samt sång. Nu gäller det bara att överträffa detta nästa år, då det är vår tur. Men det ska väl inte vara några som helst problem.

Träffade min man ett flertal gånger under dagen, eller närmare bestämt två. Mysigt.

Ska plugga nu, sätter in bilder så fort jag kommer över några från visningen.

Therese

Inga kommentarer: