söndag 18 januari 2009

Hemma bäst

Kom hem igårkväll, efter att min älskade kommit på besök, blev jag plötsligt mycket piggare. Får gå på smärtstillande nu de närmsta dagarna, ont har jag. Varje steg känns, skratta är inte att rekomendera, dom har varit enda upp i magmusklerna och rört om. När smärtstillandet slutar verka, är det ingen lek. Blir troligtvis skola imorgon, får se om jag stannar hela dagen. Går till kl 17.

Hur som helst, har världens finaste pojkvän. Otroligt glad att jag har honom, han har varit helt underbar, den här tiden. Hälsat på mig varje dag. Nu igår, då jag åkte hem har han pysslat om mig ordentligt. Sjukt skönt, känns som om han varit min egna butler typ. Lagat mat till mig, supermumsigt, börjar få tillbaka min apit nu, har inte ätit ordentligt på drygt en vecka. All kärlek till honom. Nu ska jag lägga mig och vila.

Therese

Inga kommentarer: