måndag 8 november 2010

måndag



Måndag, måndag. Jag gillar inte måndagar, dagen efter helg, då alla måsten blir verkliga igen. Helgen har varit fin, och gårdagen var fin. Gårdagen resulterade i lite sömn, vilket i sin tur gjorde att jag ville dö då jag vaknade i morse. Tog mig upp ur sängen halv åtta, för ett besök hos sjukgymnasten. Nu efter det så har jag träningsvärk i armarna, ryggen, nacken?, axlarna och skuldrorna. Men, med tanke på att det är de områdena jag måste träna upp, så är det väl bra. Du funkar sjukgymnastiken.

Ringde och rådfrågade Rolle på Akvariecenter här i luleå vad vi skulle göra med vår Ben. Förklarade hur han mådde och hur han beter sig, och fick till svar att medicin måste införskaffas. Så, på lunchen så promenerade jag till Akvariecenter, i kylan, och köpte medicin till firren. Eller, jag fick den till och med. Mycket uppskattat.

Tycker redan att han ser piggare ut!

Inga kommentarer: