torsdag 1 oktober 2009

Noir Sthlm

Trots min oro, var det inga som helst problem att hitta till Noir. Min dag har varit sjuk, mina förväntningar är besannade. Kan inte säga annat än att jag haft riktigt roligt, och att jag har otrol
igt mycket som väntar mig på Noir. Jag har massor att se fram emot, dock har en del saker gjort mig otroligt nervös.

Som att jag kommer få göra en massa prov, allt från att tvätta hår, till att klippa och färga. För att jobba mig uppåt. Jag kommer att jobba som assistent på Noir, lärling med andra ord. Känns spännande.

Kommer få vara med på deras Stockholm visning, vilket kommer vara obeskrivligt. Kommer även vara med på ett flertal modell-kvällar där diverse prov äger rum.

Framförallt så kommer jag lära mig en hel massa!

Trivs som fisken i vattnet med arbetskamraterna, vilket förvånar mig eftersom jag endast spenderat ett par timmar där.

Jag såg en scandic-cykel, jag tänkte på dig, jag tänker på dig, jag älskar dig, jag saknar dig, vi ses snart!(igår, inatt)

Inga kommentarer: