onsdag 30 september 2009

Jag tittar, jag njuter, jag sluter ögonen och tjuter...

Det där var/är ett rim. Har nyss kikat igenom en massa bilder och tänkt följande tankar under tiden:

a, Jag har aldrig sett någon vackrare än mitt J.
b, Jag ska skaffa lockar.

Jag försöker tappert fixa min kamera, formatera om minneskortet. Jag har lyckats installera kamera programmet. Men trots det så känner datorn inte av kameran. Och, jag tänker inte köpa någon ny kamera.

Blir en tidig morgon imorgon, har ännu inte haft tid att leta reda på Noir. Men har en karta. Och vägbeskrivning, så det ska nog lösa sig. Jag skulle kunna leta salongen nu, men jag känner inte för att promenera själv på stockholms bäcksvarta gator.

Kanske borde jag försöka göra bort en av 10 skoluppgifter...

Sen kan jag även berätta att, jag tog med mig en liten bit av dig i resväskan

1 kommentar:

p sa...

duktigt! imorgon ses vi bättre! :)