onsdag 14 oktober 2009

Drömmar

Så fort jag sluter ögonen, drömmer jag om dig. Då jag inte drömmer, tänker jag på dig. Alltid.

Fin salongdag idag, imorgon är det visning. Vilket betyder att kliva upp jättejättejätte, jättemycket jättetidigt. Funderar om jag ska ta tag i plugget nu, eller bara ta det lugnt. Men eftersom jag ska tvinga mig själv plugga klart allt denna vecka så är det väl lika jag gör bort en uppgift. Morgondagen kommer bli grym.

Filiz är ju som sagt tillbaka från sin honeymoon, jag blir varm i kroppen så fort hon säger "Just nu, lever jag min dröm. Allt är som en dröm."

Glömde jag nämna att vintern kommit hit, över natten. Snö och is, minus inatt. Nu är det tillbaka till plus, det tackar jag för.

Nu börjar jag med hantverksorienteringen. Eller snart, kanske...

Inga kommentarer: