torsdag 15 oktober 2009

Day of runway show!

Vaknade, väldigt tidigt, väldigtväldigt trött. Träffade de andra på Noir, plockade ihop diverse attiraliet och skickade iväg den med taxi till Wella Studion. Stor, fint, riktigt god mat, och en Ulrika som fick för sig att sätta saxen i mitt hår. Nu är jag nyklippt och färgad. Inte nog med att jag assisterade, så modellade jag även. Inspirationen till min frisyr, som ni inte kommer få se, eftersom jag inte har någon kamera, var nazityskland. Då frisyren var done, fick jag så fint höra av Ullis.

-Nu har jag plockat fram nazisten i dig.

Tack Ulrika...

Har varit högt tempo under dagen, vilket har varit helt oslagbart, jag älskar det. Visningen var grym! Juliete var även där, Tony and Guy, Juliet som klippte min rosa fina potta. Riktigt roligt att återsee henne.

Mina händer ser inte ut som de ska, nu ber jag till gudarna att inte även jag(som resten av min familj)blivit överkänslig mot vatten! Det får bara inte vara så. Men det tror jag inte, ser bara ut som vanlig vinterkyla, mkt vatten torrhet.

Nu väntar jag på dig, halva tiden har gått min älskade. Snart ses vi, jag saknar dig, du är det bästa.

Inga kommentarer: