lördag 19 september 2009

Tråkigt.

Jag kan inte beskriva hur otroligt tråkigt jag har just nu. Jag har pluggat, vad ska jag göra nu?

Har nyss bokat klippning. Är extremt sugen på sushi, och en kaka...

Kanske skriver mina två jobb ansökan, eller pluggar lite till. Engelskan skulle jag kunna göra bort för flera veckor framöver. Det vore skönt. Men, jag börjar ju nästan gråta när jag tänker på hur jag spenderar min helg. Men, nästa helg finns planer för. Det glädjer mig.

Jag har till och med städat hela lägenheten...

Imorgon är min man ledig. Kanske blir en tripp till viken med alla rosor. Ska även ta tag i religionen tillsammans med Petra. Övningskört har jag inte hunnit med idag. Det måste jag göra imorgon.

Och plötsligt inser jag hur mycket det finns som jag måste göra. Börjar nu då.

Inga kommentarer: