torsdag 10 september 2009

Isblond

Jag drömmer om dig då jag ligger ensam och sover, jag drömmer om dig jag då jag sover med dig, då du håller om mig. Jag dagdrömmer, jag drömmer ständigt. Jag drar slutsatsen, och jag vet att du är min dröm.

Idag har jag sovit, länge. Pappa kom hit kring ett och borrade upp diverse saker. Efter det så åkte vi mot storheden för att kolla på soffor. Såg en del fina. Men ska kika vidare imorgon.

Efter det så täffade jag Petra vid Willys, handlade hem diverse saker. Vi promenerade hem hit sedan lagade vi exklusiv middag för två. Varmkorv! Blev hårfärg och Idol på det. Nu har jag inte längre utväxt och färgen blev enormt fin. Riktigt isblond. Det tackar jag jätte mycket för. Puss på dig!

Hon övergav mig för en stund sedan. Imorgon består min skoldag av en lektion. Och just det, nu har min bebis flyttat in.

Nu ska jag diska, städa och invänta min man för att sedan krypa ned i sängen.

Godnatt i förskott.

Inga kommentarer: