onsdag 9 september 2009

Det är de små sakerna som betyder allra mest.

När jag klev in genom dörren och gick in i köket så formades mina läppar till ett leende, jag blev varm i kroppen. Jag älskar dig.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna dag. Var med om en liten disput. Det finns gränser, och min nåddes.

Massa prat om projektarbetet idag, får se vart det leder. Jag vet i alla fall vad jag vill göra, sen får vi se hur det utförs.

Papi och senare Tomas har fixat och donat i lägenheten. Borrat en massa. Skruvat fast barbordet ordentligt. En lampa har vi också fått till vardagsrummet. Nu slipper vi leva i mörker. Har även färgat Angelicas hår, och än en gång drog det åt det röda hållet. Men vad ska man säga, finns det röda pigment så stannar de. Hon får fundera, mitt förslag är att hon lägger på en riktigt mörkbrun toning. Slingning blir det eventuellt på fredag för hennes del.

Blev pizza till middag. Är mätt och belåten, det tackar jag min far för.

Är riktigt trött, och en miljon tankar snurrar i huvudet på mig. Borde kanske sova. Men städ och Idol väntar mig. Imorgon flyttar även min bebis in, får se hur det går. Fick akut tvätta hans säng tidigare, den e fortfarande blöt. Är tveksam till om den kommer hinna torka.

Morgondagen är fullspäckad. Känns skönt att vara ledig. Ska sova och vakna samtidigt som och bredvid min älskade. Sedan blir det att handla, och förhoppningsvis hämta det sista från Tuna. Senare på dagen ska en massa ärenden uträttas. Måste anmäla mitt pass stulet bland annat. Petra har även tagit på sig att färga mitt hår. Det kommer bli fint. Det behövs. Har dock märkt att mitt hår är väldigt jätte torrt. Suck.

Jag har ont i magen. Just nu känner jag mig som tre år. Vill bara att du ska kliva in genom dörren för att jag sedan ska kunna springa och hoppa upp i din famn.

Kan berätta att min helg kommer att bestå av organisering, av det mesta. Nu ska jag städa, även fast jag inte orkar.

Inga kommentarer: