måndag 24 augusti 2009

Fabulous

Jag vet inte vart jag ska börja, jag vet inte vad jag ska säga. Otroligt mycket pågår i mitt liv just nu. Det är udnerbart och jätte fint.

Trevligt att träffa alla frisörer idag. Kajsa hade grymma brillor och Juliet var otroligt fin i håret. Hade jag haft en bild, så hade jag lagt upp den nu. Men det har jag inte...köttbullar och mackisar till lunch, smakade bra.

Promenerade en sväng med Pettan på stade efteråt. Köpte inget, väntar med det.

Ledig tisdag, frisörmys på onsdag, ledig torsdag, en lektion på fredag. Känns bra.

Förövrigt har jag sprungit runt som en tok i skolan idag, upp och ned för trappor för att finna alla personer jag behöver konversera med angående min framtid. Så varför inte slå ihop ett möte med alla samlade? Det gjorde vi, imorgon 15.00, jag är exalterad.

Nu ska jag packa, plocka ihop stuff, städa, och plugga teori om tid finns över. Under tiden väntar jag på att Mr.Maker strömmar ut ur min telefons högtalare, och att namnet Jeffery dyker upp på displayen. Då blir allt ännu finare. Min värld blir finare.

Puss!

Inga kommentarer: