måndag 24 augusti 2009

Back to school

Vaknade för fyrtio minuter sedan med huvudvärk. Tror själva skolscenartiot medfört det.

Denna första vecka kommer att bli hektisk. Måste springa runt och jaga lärare, en efter en. Måste även förbi Janne, eftersom matte b ligger på mitt schema. Men jag ska inte läsa matte b.

Veckan kommer dock även vara väldigt fin. Hade kunnat springa till skolan nu, bra för att...

Förövrigt gällande matte b, så ber jag till gud att jag läser alla mina 300 poäng individuellt val ändå. För jag orkar inte med någon fler kurs. Men, tror jag läser allt. Har för mig han sa det förra året...

Ska träffa Petra i staden vid halv tolv, tolv. För att äta terminens första skol lunch. Köttbullar och mackisar, precis som i ettan. Det blir fint, kanske får vi en del falshbacks?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan försöka lösa mitt kläd dilemma. Som jag står inför varje morgon.

Puss

Inga kommentarer: