onsdag 1 juli 2009

Väntar jag mig en räkning?

Har en konstig känsla, en känsla jag inte tycker om. Usch, nej. Jag gillar den inte.

Har jobbat idag, pratat med arbetsledaren och får troligtvis snart även börja jobba i Boden. Vilket jag gladeligen gör bara jag får betalt.

Ni vet sådana där människor, som bara kommer för tätt inpå. Sådana som säger och gör konstiga saker, sådana som ger hemska vibbar. Personer som väntar på en, personer som väntar runt hörnet på en. En sådan mötte jag idag, och jag var rädd. Hans sista ord var " Jag kommer tillbaka imorgon" de orden kommer haunt-a mig inatt, fram tills imorgon.

Efter jobbet och maten så for jag ut och körde bil. Det gick mycket bra, bemästrar backning finfint. Imorgon har jag körlektion, mycket för tidigt. Känns inte direkt toppen. Men däremot ska det gå toppen, om man nu kan säga så.

Ah, mitt internet funkar ej. Mitt mobila bredband alltså. Så hittade jag en liten finurlig knapp där det stod sms, klickade. Skrev en liten text och telefon nummer, skickade. Det gick fram. Fick snabbt plötsligt ångest, kommer jag nu få en räkning hemskickad?

Jag borde sova, men jag kan inte. Vi ses är alltid vi ses för mig.

Inga kommentarer: