tisdag 30 juni 2009

Tre dygn

Att jag inte skrivit på tre dagar är ovanligt, det beror på att jag haft fullt upp, all the time. Jag har mått skitbra, skrattat en massa, pussats en massa, klippt, färgat och donat majoriteten av timmarna under dessa tre dygn har jag haft ett leende på läpparna. Hittills har min sommar varit jätte fin, och den kommer bli ännu finare.

Jag fyller år om en vecka, kommer att få massa fina presenter massor med pengar, spendera tid med alla nära och kära, min petra kommer hit, blir en tripp till trästock med den damen. Får se hur mycket jag kommer jobba, nu ser det ut som om jag försvinner ett tag i augusti, jag längtar till allt detta.

Så vad har har jag mer exakt sysslat med dessa tre dagar utan bloggande. Jag har cyklat, ätit glass, varit vaken dygn i följd, grillat med coola människor, tittat på bio, och där travade jag in med en willys påse full med chips och läsk som jag så vackert försökte dölja med två par skor. Tror ingen köpte det. Och, jag har blivit myggbiten, extremt myggbiten tror hälften av mig är söndertuggad. Jag har sovit med öppet fönster, det har varit så varmt. Jag har legat tätt intill mannen som jag älskar, av honom har jag fått höra en massa vackra ord

Idag har jag lallat runt med mamma på storheden, ville köpa en bikini till mig själv, har lagt undan den till imorgon. Men, istället slösade jag 200 kr på min hund, bara för att han ska få lära sig lite hyfs. Ska han bo med mig, så ska han bete sig. Han är visserligen 6 år, men jag ger mig inte. I min värld så existerar inte "man kan itne lära en gammal hund sitta". Ska vara som en martyr med honom från och med nu.

Nu har jag världens huvudvärk, det hade jag även tidigare idag. Knaprade ett piller, och smärtan försvann. Nu har jag åter igen huvudvärk, bajs. Ska ta och städa mitt rum, som jag måste göra. Har planerat att grisa ner det ordentligt eftersom J, lovat att städa det då jag fyller år. Men, jag klarar det inte längre. Ser ut som en jävla svinstia. Och här ska jag leva en vecka till. För ja, det är verkligen bara en vecka kvar, sedan kallas jag vuxen.

Nu vill jag äta något, bara för att äta.

Hejdå.

Inga kommentarer: