måndag 27 juli 2009

Utspridda eller ihop?

Jag vill till staden, jag vill handla massa skor och kläder. Men jag kan inte. Först måste jag reda ut mina resplaner, vilket jag förhoppningsvis snart gör tillsammans med min partner.

Jag är jätte kär i ett par skor, det gör inte saken bättre. Men jag tror det blir en tripp till staden imorgon i alla fall. Samtidigt har jag tanken " Om jag inte handlar något nu, och sparar pengarna. Så har jag mer att handla för när jag väl åker" som surrar i huvudet.

Just nu är jag otroligt rastlös, funderar på att koppla min hund och promenera med honom till farfar. Men han är inte den enklaste att gå med. Plus att han slarvat bort dynan till sängen jag köpte för ett par veckor sedan. Jag hittar den inte. Hur en 30 cm lång hund med 7 cm höga ben kan slarva bort en säng-dyna, är för mig ett mysterium...

Inga kommentarer: