söndag 26 juli 2009

Puss på en fin dag!

Har haft en riktigt fin dag. Spenderat största delen av den tillsammans med min kärlek. Underbart, skriver jag nu med det leendet du alltid ger mig. Jag är kär i dig, jag älskar dig.

När det var dags för hemfärd, så kom aldrig bussen. Efter en kvart drog jag slutsatsen att den kommit för tidigt. Mycket passande så hörde Beatrice av sig i samma veva. Så tog mina ben och styrde dem mot henne. Blev maxmat och harry potter. Är inget direkt harry potter fan, men filmen var skaplig. Dock annorlunda, jag både skrattade och blev rädd ett flertal gånger under filmen.

Höjdpunkten under bio vistelsen var Twilight trailern, har inte sett den tidigare. Har aldrig tidigare blivit så förälskad i en historia som jag är i denna. Jag spelar upp den i huvudet mitt, om och om igen. Har en och en halv bok kvar nu. Ikväll ska jag läsa.

Den 20 november, sitter jag och min alldeles egen Edward Cullen i bio mörkret. Utan undantag.

"Det är alltid dig jag ser"

Förövrigt så saknar jag, och tänker på min Petra.

Inga kommentarer: