fredag 3 april 2009

Therese och Petra faller alltid för lyxbullarna

Extremt tungt att ta sig till skolan på morgonen. Har dock gått bra, var ovanligt pigg under dagen. Vände dock när svenskan började, var som om all kraft försvann. Allt spårade ut på idrotten, var inte i bästa form. Pingis, blev nog allt förutom bordpingis, bollen flög i tag, speglar osv, skrattade en del dock.

Hade fett hål mellan 9.35 och 12.35, blev ett par timmar att döda. Jag och Petra sprang runt lite här och var, jag fick den brillianta iden att köpta bullar på gesällen. Ni som läst bloggen vet hur det gick förra gången...Vi kliver in, kikar runt bland allt fika bröd och väljer än en gång att ta lyxbullar. Det var ett dåligt val. Börjar tro det ligger en förbannelse över dom. De var godare än förra gången, men medförde en del magont. Kanske inbillar mig, kanske inte var bullan. Men just nu pekar allt på det.

Ikväll blir det rå-plugg. Har en hel presentation om filippinerna som ska framföras imorgon. Jag har inte ens börjat. Ute i sista sekunden som vanligt. Ni förstår inte hur mycket jag längtar till påsklovet och avkoppling. Helst av allt hade jag bara velat stanna hemma i helg. Eller göra något riktigt roligt. Var länge sedan nu, har rest gått på möten och pluggat.

Ha en trevligt fredag för mig, cause mine gonna suck.

Inga kommentarer: