fredag 6 mars 2009

öö

Hde nästan glömt bort att jag skulle plugga. Lr vet inte om man kan kalla det plugg, men en presentation om filippinerna skall vara klar tills på måndag. Känns jävligt tungt, men vad gör man inte för lite erfarenhet? Ett cv måste jag också hinna knåpa ihop, snart är det dags att börja söka jobb, även det känns jobbigt. Tror jag frå rappa på lite med städningen om jag ska hinna med allt idag. Måste säga att lovet inte varit speciellt givande, ingen höjdare med andra ord. Ska seriöst försöka spara ihop pengar, tigga från höger och vänster, så kanske jag kan pysa iväg över påsk. Hoppas på det. Just nu äger jag typ 1000 kr, och det kommer man inte långt på. Ska inte handla något what so ever på jävligt länge.

Det är synd att man är så otroligt beroende av pengar.

Om det är fint väder imorgon, då ska jag åka pulka! Och äta matsäck, ska försöka njuta av de sista lovdagarna, men som vanligt kommer säkert något upp och förstör.

Therese

Inga kommentarer: