fredag 6 mars 2009

Bananer borde ha varningstext!

Eftersom att min dator är trasig, så går det lite si och så med bilduppladdning. Hade datorn fungerat som den skulle, då hade jag nu lagt upp en bild på min käka. Har nämligen ett 4 cm långt rivmärke där, orsakat av en banan. Fult är det, hyfsat djupt, lämnar förhoppningsvis inget ärr.

Hur som helst i går då jag klivit upp. Kände jag ett stort sug efter banan. Så jag beslutade mig att ta en. Det fanns 3 stycken, i en klase. Att ta lös en banan brukar inte vara något problem, men nu satt de fast extre hårt. Jag drog och slet, tillslut lossnaden, jag slant och skar mig själv på käken. Visste inte att bananer var så fruktansvärt vassa, så tänk på det nästa gång ni tar en banan. Lämnar detta ett ärr, så ska jag på ett lr annat sätt få ut det på försäkring.

Therese

Inga kommentarer: