lördag 14 mars 2009

Helt jävla sanslöst.....beställde ett övningskörningspaket för drygt ett år sedan, har dock itne varit intresserad...så har inte använt det. Nu tänkte jag att det var dags...tar fram skivan, teoriprogrammet och ska installera det, då behöver man nå jävla licnsnummer lr vad fan det nu var, hittar jag nummret? Svar nej....det ska tydligen vara nedskrivet på fakturan, tror ni jag har kvar den...nej. Hittar den iaf inte.

Kan beställa nytt nummer, men det kostar 70 jävla kronor. Världen är sjuk, allt handlar om att tjäna pengar, vad fan...har ajg betalat en gång så ska väl det räcka?

Inte nog med det ahr jag letat som en tok efter mina datorpapper, garanti osv. Kom nyss på att jag satt dem i en låda, kommer precis ihåg hur lådan ser ut....bara för att alltid veta vart dom är...men nu är det så att jag har glömt bort vart den förbannade lådan är, vet inte vart jag stoppat den. Har letat som en tok.

Som ni förstår är jag inte glad.....ska ut och åka skridskor på ett tag, sedan tröstäta som en tok.

Hejdå

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har inte tänkt blotta din bringa ännu mer på bannerbilden?