lördag 14 mars 2009

Åldersskillnad....

kan vara riktigt frustrerande ibland. Speciellt nu, 4 months to go.

Nu har jag tusen projekt på g igen, tiden räcker verkligen inte till. Har fått värsta jätte iden, men det kommer ta tid, men tid är jag beredd att lägga ner på detta. Går det som planerat, kommer resultatet bli oslagbart. Pillrigt som tusan, men har drygt ett och ett halv år på mig, så det ska nog funka....nu blev ni allt nyfikna va?

Pengar är ett jätte stort problem just nu, jag måste hitta mig ett jobb. Nu. Blir att börja söka till veckan. Känns tungt men spännande. Man vill ju inte få nej direkt. När jag väl fyllt 18 kommer det var lätt som en plätt att hitta jobb. Snacka om ålderdiskriminering att de flesta inte vill anställa yngre, när det gäller att hantera pengar.

Nu har jag Spotify, yeey!

Sen har jag kommit fram till en sak, när jag inte har kärlek, då tar jag mig till kärleken själv i form av filmer, musik osv. Jag drömmer mig bort på något vis. Jag drömmer mig bort nu,

För övrigt känner jag mig hyfsat lugn gällande ..., jävligt skönt. Har inget annat val, men klart det biter fast nånstans i själen.

Therese

Inga kommentarer: