onsdag 25 februari 2009

Wella Trend Vision 09

Måste säga att Wella visningen var helt sjuk, otroligt roligt att medverka. Jag måste säga att hjärtat slog lite fortare när hon böjade klippa håret. Rök ca 10 cm i nacken. Vilket jag inte alls var beredd på. Men det blev fint, känns roligt med en helt ny frisyr men otroligt ovant. Att börja spara ut håret är ett minna blott, frågan är om jag någonsin kommer göra det igen.

Hur som helst var på Quality Hotel mellan 09.00-21.00, blev en del dötid. Men hade aldrig tråkigt. Så roligt att se när frisörerna arbetar. Man lär sig sjukt mycket ska jag säga er. Finns så mycket jag skulle kunna skriva, skulle kunna beskriva dagen i detalj men, det tar vi nån annan dag. På plats fanns även min man som dokumenterade det hela.


Hur som helst, fanns en mjukglass och popcorn maskin där. Typ ät så mycket glass du vill, fanns även strössel i alla olika smaker. Lr ja, tre smaker. Gott var det iaf. Jag måste säga att jag mådde otroligt bra när jag blev benämnd som frisör ett antal gånger:)


Var inte alls nervös under visningen, vilket var otroligt skönt. Kallt som fan var det dock på Cleo. Har varit på visningar förr, men inte deltagit. Man har lyssnat på vad dom sagt, pratat om olika klippningar, färger osv. Nu först vet jag precis vad dom pratar om. Roligt när man märker att man lär sig.


Inga kommentarer: