onsdag 25 februari 2009

My day

Ibland förstår jag inte varför jag blir så förbannat arg, gällande saker jag egentlriktigt snygg igen inte borde bry mig om? Det är för mig ett mysterium. Bilder från visningen kommer upp så fort de är redigerade.





Dagen har bestått av promenad i det vackra vädret, till Konsum. Jag inhandlade cola, vindruvor och mango. Jeff handlade kyckling och nötter. Promenerade tillbaka till Tuna, sedan lagade han mycket delikat mat till mig. Hans ena bror och flickvän var även här en sväng, riktigt snygg hund hade de, busig som tusan, åt halvt upp mitt öra. Fin, blev lite smått förälskad.














Resten av dagen har bestått av, foton och plugg. Plugg är det värsta jag vet. Känns inge bättre när jag vet att jag har en inlämningsuppgift att skriva tills imorgon. Har jag tur så får jag en klippkund imorgon, vilket vore perfekt. Behöver pengar som aldrig förr.

Hundvakt på lördag, blir god middag osv, har dock inget sällskap än.

Tänkte avsluta detta inlägg med att skriva: ekonomi suger.

Therese

Inga kommentarer: