torsdag 26 februari 2009

Tjo peeps

Jag har inte ens orkat klä mig än, och jag kom ut ur duschen för ett antal timmar sedan. Har iaf fixat håret, till vilken nytta vet jag inte. Plugget går åt helvete, lär bli bajs men orkar inte bry mig. Mit tangentjävla bord är trasigt, vilket betyder att jag måste skicka in min förbannade dator på rep. Inte nog med det så har min telefon tuppjuck. Lär väl få lämna in den också.

Nu blev jag sådär jävla less igen. Ute idrott imorgon, vilket betyder att jag måste ha täckbyxor och hela köret, plus att jag typ kommer frysa sönder tårna. Helt osammanhängande inlägg, men ibland vill jag bara spy på vissa personer. Lov nästa vecka och här med lovar jag mig själv att jag ska ha roligt, inte nå jävla sov-lov.

Min gris till hund ligger och solar i soffan, ser härligt ut. Får nog ta med han ut på en liten promenad snart.

Ena dålig nyheten efter den andra idag. Sjukt less på folk som inte håller vad dom lovar. Jag hatar att jag sätter alla andra framför mig asjälv, att jag alltid anpassar mig efter andra. Blir bara jag själv som lider. Ska försöka ta mig i kragen nu och skriva klart den förbannade engelskan, sedan ska jag mysa som fan. Se film lr nåt, springa som en idiot. Vetetusan. Jag behöver verkligen lovet.

Therese

Inga kommentarer: