torsdag 26 februari 2009

Plugg

Färdig med inlämningen, ska bra renskriva. Mamma jobbar och jag ids verkligen inte laga mat, så nu hoppas jag på att Jeff snart tittar förbi, så han kan laga mat till mig. Tror dock bara det är en önsketanke. Hur som helst så borde jag verkligen fara och träna. Bara 3 månader kvar till stadsmaran. Om min förbannade navel skulle kunna läka nån gång, så kan jag börja simma. Typ 3 meter till badhuset från mig.

Egentligen har jag även en till engelska inlämning, skulle dock varit inlämnad för typ tre veckor sen. Där ser ni, jag har börjat bli lat, iaf när det gäller skolan. Finns så mycket annat jag prioriterar före det. Sen har jag ett litet dilemma, vet inte om jag har glosor tills imorgon eller ej. Så jag kör på att jag gör glosorna om jag hinner, hinner jag inte så får jag komma med nån ful ursäkt. Mina betyg kommer typ trilla ner i botten.

Känns extremt tungt att ta sig upp till skolan imorgon, men när den dagen väl är avklarad så är det lov som gäller. Är extremt trött i huvet, verkar som min ena hjärnhalva har slutat fungera eller nåt.

Om inte min kära man har kommit hit efter att engelskan är färdigputsat. Då får jag nog laga mat åt mig själv, min mage kurrar. Låter som en björn vrålar ungefär.

Petra, se till att bli frisk, och komma hem! Du finns i tankarna.

Therese

Inga kommentarer: