lördag 21 februari 2009

Sunderbyn och ledarutbildning

För att komma ihåg hur jag känt de närmaste två dagarna vill jag bara skriva att rädslan fortfarande finns där, ett enda felsteg så är allt över.

Sunderbyn idag, ledarutbildning. Fick ett sms på morgonen om att vi fått sovplats på hotellet, vilket gjorde det hela mycket trevligare. Verkligen mysiga hotellrum här på Sunderby folkhögskola. Dagen har bestått av föreläsningar, en del övningar och väldigt mycket mat. Man blir aldrig hungrig på detta ställe. Frukost, lunch, fika, middag, efterrätt, kvällsfika, plus en del gotta där emellan. Morgondagen kommer se ut på liknande sätt, aktiviteter fram till lunch. Var även och bowlade på Tuna, något jag verkligen inte är bra på, dock vann jag i slutändan.

Nu är det klart, Stockholm 21-23 mars. Internationell utbildning, kommer träffa en massa folk, äta god mat och förhoppningsvis strosa runt lite i storstaden. Om allt går väl så kommer det bli ännu en Stockholmsresa, denna gång med deltagarna i ledarutbildningen, en 4-5 dagar. Troligtvis i maj, juni eller slutet på augusti.

Filippin projektet är även det i full gång, snart ska även resan dit planeras.

Nu ska jag ta och maila Tanya=projektledare Filippinerna, sedan göra mig nattklar, läsa och sova. Blir en tidig morgon i morgon, frukost kl 8. Har planerat att sova ut resten av dagen.

Therese

Inga kommentarer: