torsdag 19 februari 2009

Godmorgon

Har inte kunnat sova inatt, bara vridigt och vänt mig. Ville bokstavligen talat dö när väckaren ringde 06.00. Har självklart inte gjort mina läxor, så dom får jag slita med på morgonkvisten. Lyckades skriva klart svenskan igår, blev verkligen inte bra, inte ens okej. Men det får duga, för jag ids inte, plus att jag får ledigt från svenskan om det är färdigskrivet. Tro mig, jag behöver all ledig tid jag kan få. Den tiden ska jag spendera med min kära, så får drygt 3 timmar med honom, mitt på dagen. Kanske jag då får så pass mycket energi att jag håller mig pigg på idrotten? Träna ska jag också göra, efter skolan, som ett psyk. Sen kan jag även berätta att jag varit utasn godis i två veckor, med <3 dag som undantag. Starkt gjort av mig.

Bara en vecka kvar, sedan är det lov. Can`t wait!

Nu är det plugg, klädpåtagning och ut med vovven som gäller.

Therese

Inga kommentarer: