lördag 24 januari 2009

Rea

Snart bär det av till staden. Har jag tur, så fyndar jag något på slutrean. Halva reapriset nästan överallt? Jag är extremt fattig för tillfället och det var meningen att jag skulle spara vart enda öre till utlandsresan(som ännu inte är planerad). Men men, jag vet att jag inte behöver spara pengar till det, för pengar finns redan, enda orsaken till varför jag åker till stan över huvud taget. Pengarna lär vara slut när jag kommer tillbaka, men förhoppningsvis ligger det även fina ssaker i påsarna. Dags att börja köpa vårkläder!

Just tusan, hade betygssnack med idrottsläraren i år, måste springa milen på minst 1 timme 5 min. Jag känner pressen, men det betyder att jag har ett mål med träningen. Från och med nästa vecka ska jag börja träna som ett svin, om min kropp nu orkar med det. Simning blir det inte på ett tag, med tanke på infektionsrisken. Tro inte jag kan göra det själv, behöver nån som drar med mig till gymmet! Så Petra Ragnestam, här får du en liten spark i röven, detta gäller även Jeffery Thomas Jr Willberg Cruz! Ikväll blir det plugg om inget annar erbjuds.

Tänkte avsluta med en glad nyhet, jag har tappat sötsuget! Varje gång jag äter något sött, så blir det en tugga sedan blir jag äcklad. Som igår, hade inhandlat kladdkaka men kunde inte äta. Det är ju toppen nyheter!

Therese

Inga kommentarer: