måndag 26 januari 2009

Jackan köpt, Therese pank....

Sitter och äter fruktsallad för tillfället, höll mig ifrån godiset. Skola idag, sovmorgon, härligt. Vaknade dock med huvudvärk, inget vidare. Hade min kära vid min sida, vilket gjorde det hela lite bättre.

Stan efter skolan, köpte min älskade jacka, vilken jag inte kommer kunna använda än på ett par månader, för kallt. Kan även meddela att mina pengar är slut, handlade även två klänningar, en helsvart långärmad, och en draperad svart. Bilder kommer eventuellt.

Nu ska jag försöka ta tag i plugget, vilket jag intalat mig själv i ett par dagar nu. Jag vet att jag kommer må så mycket bättre, så fort det är bortgjort. Det enda som saknas är någon som peppar mig, behöver känna pressen, mer än vad jag redan gör. Detta kommer låta fult, men det jag helst skulle vilja göra just nu, är städa mitt rum, speciellt min garderob. Imorgon blir det träning, härligt, det behövs verkligen ska jag säga. Ska även från och med idag, ska jag ta mig i kragen och sluta äta onyttigheter. Får se hur det går, ni som känner mig, vet att det inte funkat hittills.

För övrigt längtar jag så in i bomben till TORSDAG, klipp och färg. Kommer bli kort, blondt och extremt fräscht!

Therese

Inga kommentarer: