söndag 11 januari 2009

Godmorgon,

Klev upp för drygt en halvtimme sedan, vaknade med världens förkylning. Har knappt kunnat sova inatt, bara legat, vridigt och vänt mig, helatiden med pressen att klockan snart ska ringa, mycket frustrerande. Min hals är öm, riktigt öm, gör ont att svälja, rejält ont. Börjar egentligen först 10.00 men pga dagens svenska redovisning, grupparbete, så ska min grupp komma tidigare, så startfältet är satt till 09.00. Har även läxa i engelska, som jag inte gjort. Men det ska inte vara nå större problem, får göra den nu på morgonen, bara svara på ett par frågor.

Denna dag gör mig stressad, har otroligt mycket som ska göras. Svenska redovisning, engelska läxa, inte nog med det så måste jag förbi syv på mitt hål, som förhoppningsvis kommer att försvinna, om han lyckas sätta in mig i psykologi b kursen, hade varit otroligt skönt att kunna läsa bort de individuella valen redan nu. Så jag hoppas på det. Måste även gå förbi min praktikplats på hålet, prata igenom arbetstider osv, börjar på onsdag, kommer vara på Lilla Salongen, bakom smedjan, varje onsdag från och med nu. Känns lite så och så, men ska nog gå bra. Kul att komma ut i den riktiga arbetsvärlden.

Ska klä på mig, sedan ta tag i läxan.

Therese

Inga kommentarer: