fredag 4 februari 2011

tufft liv

Min lilla storasyster har spenderat kvällen här, hjälpt mig att hämta alla miljoner flyttkartonger från vinden. Håller på att sortera våra grejer, det är inte roligt. Det börjar dra ihop sig nu, då helgen är över, så är det endast 10 dagar kvar!! Känns fabulöst. Och jag vet att när jag ser Jeffery framför mig igen, så kommer jag bli sådär mysigt nervös så att jag nästintill skakar, fjärilarna kommer flaxa okontrollerat, kommer inte veta vad jag ska ta mig till, fast jag egentligen bara vill springa mot honom, och hoppa upp i hans famn. Kommer bli 14 åriga Therese igen.

Tog sista sprutan idag på lunchen, har ont i armen. Käkade sussi med Angelica, de var gött. Ville ha mer.

Får väl fortsätta med alla dessa lådor nu då. Suck. Jag är då seriöst världens bästa flickvän.

Inga kommentarer: