torsdag 17 februari 2011

Arlanda

Sitter och lunchar på arlanda. En räkmacka med alldeldes för mkt räkor på, och coca-cola. Älskade cola. Flög tydligen ned med hela Luleå Hockey, hade ingen aning. Satt bredvid Karl F, tyckte jag kände igen honom en aning.

Har faktiskt sovit inatt, väcktes av Jeffery, ett riktigt fint samtal som fick mig att längta ännu mer. 4 och en halv timme kvar tills jag åker vidare. Denna gång mot Kina. Landar i Filippinerna 19.00 på fredag, svensk tid. Är inte det minsta nervös, kanske blir då jag landar i Kina. På världens största flygplats, där jag ska spendera ett antal timmar.

Får se om jag hittar någon dator i Kina som jag kan knappra på. Annars blir det nog inte allt för mycket bloggande från min sida. Jag hoppas på fint väder! Ser föresten jävligt sluskig ut. Fula kläder, trött och en röd brännd överläpp som svider, sedan solariet igår.

Har 1.14 h kvar av tiden här på datorn. Sedan ska jag fördriva resterande tid med böcker!

Snart slipper jag kylan, wohoo!

pusshej

Inga kommentarer: