måndag 13 december 2010

2 år och 6 månaders mys

Hade en väldigt fin..men bitvis konstig helg. Den inkluderade två utemiddagar varav den ena var fantastisk även bad på piteåhavsbad.

Har pratat massor, och jag tror vi har en plan. En fin plan, som dock ska finslipas. Har utöver det, insett hur vi kompletterar varandra. Många gånger blir jag arg, då du tvingar mig, lurar mig, och på så sätt får mig att göra saker som jag egentligen inte vill göra..eller vågar. Som på piteå havsbad, lurade du mig att åka dendär förbannade tratten, trots att jag var livrädd. Och det var bra. Du för mig framåt i livet. Jag älskar dig. Jag behöver dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill Du vara med på en oförglömlig kväll?
Förföras in i en spännande ny värld av roliga vuxenleksaker? Nu söker jag personer som vill vara med på ett träningsparty, ett gyllene tillfälle att få känna på lite annorlunda underhållning, för Dig och kanske Dina vänner/väninnor!

Absolut inget köptvång!

Vill Du veta mer?
Tveka inte, kontakta mig på:
0767 - 72 61 86
jennifer.karlsson@himmelriket.se