lördag 9 januari 2010

borta

Jag är tydligen borta, jag är mer än borta, förstå att jag inte har något som helst intresse i skolan just nu. Tydligen börjar inte praktiken förän i Februari. Tydligen ska vi ha pa, och någon kurs på de tiderna istället. Det visste jag inget om, jag har inte haft någon aning. Tydligen står det i praktikmappen, vilket jag har lämnat tillbaka. Så på så vis är det ganska förståeligt att jag ingen aning har. Men jag borde ju som ändå veta, kan man ju tycka. Så, får lösa det till veckan.

Förövrigt så ligger Pettan i badet, den lusen. Må löss kräla över hennes huvud(skriver detta med mycket kärlek). Kvinnan verkar okontaktbar för tillfället, visste inte ens att hon anlänt i Luleå. Jag som tänkte ta med henne ut. Funderar på att krasha hennes place, men ligger hon i badet så finns en chans att hon inte skulle höra mina hysteriska plingningar på dörren. Så. Vad gör jag? Jag vet inte.

Inga kommentarer: