onsdag 2 december 2009

och, så fort de öppnade sina munnar och ord flödade, blev jag kär

Oj. Min dag har varit tokig. På något vis så känns det som om jag förstört något. Jag såg det i deras blickar. Men det spelar ingen roll. För jag har inte det. Jag har också fått bekräftelse på att jag inte är helt bakom flötet. Jag är inte dum, och jag har inte inbillat mig. Har burit runt på något typ av virus i drygt två månader. Lyckat. Nu är tusenmiljoner prov tagna. Imorgon får jag veta vad fan det är som tar kål på mig.

Trots dagens crap, så slutade min dag perfekt. Kom nyss hem från Satch by Gino:s, dvs den nya frisörsalongen i shopping. Var förbi tidigare idag, hörde mig för om praktik. Kan inte säga annat än JAAAA, så fort ord flödade ur deras munnar, så blev jag kär. Stockholmska, jag kände mig otroligt hemma. Nu, har jag Stockholm i Luleå. Kan inte bli finare. Så nu har jag hejat på mina framtida arbetskollegor. Great!

Inga kommentarer: