onsdag 4 november 2009

tjofräs

Fick ta kund idag, trots att jag var värdinna. Gjorde folieslingor i ett helt väldigt långt hår, på en till synes bitsk kvinna. Det blev grymt. Det var roligt. Sedan var det köttbullar och makaroner, jag tog mer, trots att jag var mätt. Kärade mig med min man ett par minuter efter det. Det var riktigt fint. Jag älskar dig. Sedan ett pop quiz, i hantverks, min puls steg. Men det gick bra!

Efter det var det hårförlägningsprat för hela köret. Nu är frågan om jag ska gå extensions kursen. Svaret är, ja, om jag kan skrapa fram lite pengar. Jag vill verkligen gå.

Jag har biljetter till new moon premiären, jag längtar, alot alot. Ska hämta ut dem imorgon. Tackar min lilla syster till tusen för detta. Var nämligen hon som bokade dem åt mig. Har även tusen andra grejer, som ska göras imorgon.

Just nu vill jag inte ens tänka på, hur mycket plugg jag och resterande av min klass har framför oss. Men det är lika att börja. Jag måste börja idag, även fast jag inte vill. Jag vet att jag kommer må bra då jag väl gjort det. Uppgift efter uppgift droppar in efter varandra.

Har kört bil idag, drog följande slutsats: jag hatar att köra bil i mörkret.

Imorgon har jag tusen miljoner grejer att göra. Så trots att jag är ledig, blir det att kliva upp tidigar. Jag ska:

Till körskolan för både teoriplugg, och körlektion.
Till banken.
Övningsköra med pappa.
Lämna tillbaka böcker på biblo.
Plugga.

Sedan vet jag att det är tusen grejer till som jag ska göra imorgon, vilka jag inte kommer på nu. Och, när jag väl kommer på dem, så kommer jag att vilja gråta.

Nu ska jag äta nåt...

Inga kommentarer: