onsdag 18 november 2009

new moon

Om drygt 40 min, ska jag promenera mot sf, för att lämna tillbaka mina alldeles förträffliga platser/biljetter till New Moon premiären på fredag. Varför? Jo, för att jag inte kan se den utan Jeffery. Jag kan inte se den utan honom, det går bara inte. Hur ska jag kunna se Edward utan min Edward. Det går inte. Det går bara inte.

På söndag, har New Moon premiär på mig. Jag har så länge längtat till fredag. Nu längtar jag till söndag.

Förövrigt har jag haft skriftliga nationella idag. Obryddheten är fortfarande där. Jag skrev klart den, på drygt en och en halv timme. Jag lämnade salen först, det har aldrig hänt tidigare. Men det blev bra, jag gjorde bra ifrån mig. Uppgiften var min att skriva, "Kärlekens språk", förträffligt.

Har städat lägenheten nu. Ordentligt. Burit upp resväskorna på vinden. Och dit upp är det många trappor ska ni veta. Efter en historia som min Edward berättat för mig, är jag extremt rädd när jag befinner mig där uppe. Jag vågar inte heller gå ner till tvättstugan själv.

Jag är förkyld, jätte förkyld, ännu mer förkyld än igår. Min näsa rinner, massor och, ont för den. Halsen gör ont och, hosta har jag fått.

Ska försöka göra bort samhällsuppgiften ikväll. Imorgon är jag ledig. Då ska jag plugga, och plugga och plugga. Vilket säkert kommer bli: Imorgon är jag ledig. Då ska jag sova och sova och sova.

Inga kommentarer: