måndag 19 oktober 2009

elefantbajs

Flygdrömmen, kom just på att jag gick i elefantbajs också, det skvalpade ordentligt mot kroppen, och av någon anledning dök jag i det. Så jag hade elefantbajs i hela ansiktet. Min partner under promenaden var Jeffan. Som jag skrivit tidigare. Jag drömmer om dig så fort jag sluter ögonen, denna gång var du nedkladdad i bajs. Väldigt romantiskt.

Hur som har jag skrivit en av tre engelska uppgifter nu. Den tog 3 minuter att skriva, tänk om jag alltid kunde vara så effektiv.

Nu ska jag hoppa i kläder, dra upp mitt hår i en liten spretig tofs på skallen, promenera in till staden och gå på knappjakt.

Just det, det bästa av allt är att jag tror jag varit sen med engelskauppgifterna. Men så fel jag hade, kollade på planeringen och den första av de tre skulle inte vara inne förän nu i veckan. Enorm lättnad. Vilket betyder att jag kommer ha världen försprång om jag skriver de två resterande nu. Underbart. Det känns verkligen som om jag varit här minst ett halvår, förklaringen till varför det känns som om jag missat så mycket.

Men nu, staden.

Inga kommentarer: