fredag 2 oktober 2009

Dina ord gjorde min dag!

Nyss hemkommen från Noir. Dagen har varit riktigt fin, har gjort visningshår. Bland annat flätor som skall fästas på olika typer av ställningar, som sedan placeras på huvuden.

Har blivit ombedd att komma in ett par timmar imorgon också, för att påbörja och avsluta projekt till visningen. Det kommer bli grymt. Efter det ska jag och Petra orientera oss i storstaden.

Har blåsor på fötterna efter min påfrestande promenad till salongen i morse. Var ute i sista sekunden.

Tänkte även förmedla till er att jag varit otroligt duktig och varit utan allt sött sedan jag kommit hit. Men sedan insåg jag att jag endast varit här tre dagar. Då tycker jag inte att jag är så duktig längre. När jag sedan tänker efter så är anledningen till minskad slisk-konsumtion faktumet att jag inte orkar gå och handla. Och det, för att jag vill spara mina pengar.

Just det, imorgon kommer även celebert besök till salongen. Och, på fredagar bjuds kunderna på vin. Fint.

Nu är jag otroligt hungrig och väntar på mat...

Jag har känt din doft flera gånger idag, då slöt jag ögonen, och plötsligt kändes det som om jag befann mig i dina armar. Jag saknar dig.

Inga kommentarer: