lördag 3 oktober 2009

Det regnar här i Stockholm idag...

Promenerade mot Noir kring nio. Stannade till två. Under den tiden flätade jag, och flätade och flätade. Blir eventuellt inringd imorgon och måndag också. Är mycket nu, innan visningarna.

Träffade Petra i staden, vi fann varandra efter mycket om och men. Att förklara är inte alltid det lättaste, haha.

Första stoppet blev Jus, tappade andan då jag såg RO high topsen. Efter det så svävade jag, vågade knappt titta. Blev kär i ett par skor, och en tröja, och en klänning, och en jacka...

Det började regna, och regna och regna, och blåsa och blåsa. Inhandlade en stickad tröja, frös som satan. Skulle kunna ta mig till lägenheten också. Promenerade i spöregnet, det droppade om mig. Var dyngsur, och i mina skor fann jag pölar. Tur att de är av plast.

Vi besökte även max, minimål och en dumle glass. Vilken jag fick för 6 kr. Sweet. Ibland måste man unna sig något gott, det är helg. Nu får jag vänta en vecka till...

Har även hänt sjuka saker idag. Nyss hände något riktigt vrickat. På tal om regn pratade jag och Marcia om paraplyn idag, berättade om mitt fina. Så berättar hon att hon hittat ett. Hon plockar fram det och det är lisbeth dahl, mitt paraply. Ett likadant, fast det vita. Sjukt. Och fint.

I love you, and I miss you...what else is there to say.

Ikväll måste jag plugga, jag ska plugga, minst en uppgift ska göras bort. Minst en, gärna fler.

Inga kommentarer: